חיפוש באתר

מחול וריקוד בגני אביב

היפ הופ

מורים: ליז קרניר ושי שטרית
היפ הופ ג'אז לגיל הרך, popstar ,kinder, אקסטאר, blackstar קבוצה 1, blackstar קבוצה 2, נבחרת היפ הופ silent water.
שיעורי היפ-הופ מוכרבים משיעורי ג'אז, היפ הופ, ניו סטייל, פריסטייל, אקרובטיקה קלה בשילוב כוראוגרפיה מקצועית.

בלט קלאסי
מורה: סבטלנה בלך
החוג עוסק בפיתוח קורדינציה וקצב, עיצוב הגוף, ריתמיקה, תנועה נכונה, הכרת המרחב , פעילות באמצעות משחק, ריקוד, אביזרים יצירתיים והופעות. סבטלנה הינה מורה מוסמכת לבלט ותנועה לגיל הרך, ואמנית מצטיינת בישראל מטעם משרד התררבות והספורט.

 

מועדון IndepenDance
בניהולם המקצועי והאמנותי של פולינה צ'יקטונוב ואורון דהן, הוא יותר ממועדון ריקודים סלוניים ולטיניים לילדים ונוער מרמת מתחילים ועד רמה תחרותית. הוא הלך רוח של חתירה לעצמאות מחשבתית, לקיחת אחריות אישית, חוסר תלות באחרים, בדעות רווחות וזרמים ואופנות. את תלמידינו אנחנו מחנכים לעצמאות באימונים, במשמעת, בדינמיקה הזוגית, מתוך ההבנה שריקודים בזוג יכולים להצליח רק מתוך עצמאות של כל אחד מבני הזוג.
שני סניפי המועדון הקיימים היום, ביהוד ובלוד, מנוהלים באופן עצמאי ע"י פולינה ואורון ומתוגברים בידם המקצועית של המורים והמאמנים יעל חמווי וליאור בלנקי.
מועדון IndepenDance חבר ההתאחדות הישראלית לספורט הריקוד IDSF, שם לעצמו למטרה את קידום תלמידיו לא רק בפן המקצועי-תחרותי כי אם גם בפן האישי-חברתי-אנושי. המועדון מונה כיום [20 יהוד + 45 לוד] תלמידים בגילאי 5 וחצי עד 15, ומוביל את תלמידיו להישגים בתחרויות ארציות ובינלאומיות.

 

מחול וריקוד בגני אביב
צרו קשר:
מרכזים קהילתיים:
פעילויות מרכזיות:
תוכן מרכזי:
קישורים:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות